Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



fredag 6 maj 2011

projekt TRÄDGÅRD del II

Projekt stenträdgård framskrider sakta men säkert. Har fortfarande inte fått några stora stenar på plats men tre skopor jord och två buskar.





Grillen är nu på plats och väntar på invigningen.
 
Tycker det är lite gulligt och mysigt med mossiga stubbar så dem har jag lämnat kvar.
 



 Hade tur och hittade två vilda vinbärsbuskar (förhoppningsvis). Planterade dem och hoppas nu på att dom överlever.


När jag grävde ner buskarna hittade jag en del fynd...eller skrot...beroende på hur man ser på saken.













Lite blomsterprakt har jag också planterat i några fina emaljgrytor som jag hittat. Tyckte också att dom lite trasiga lerkrukorna var fina så jag tog dem också och räddade dem från att hamna på ekorosk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar