Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



onsdag 1 juni 2011

Fullt upp...

Det blir längre och längre mellan mina blogginlägg märker jag...har mycket på gång och alldeles för lite tid. 
Underbart med sommar och varmare väder. Vi är knappt inomhus annat än och sover och äter ifall vi inte äter ute. 

Stenträdgården breder ut sej och blir bara större och större och täcker nu ett mycket större område än det var tänkt från början...men det är ju SÅ KUL!!!

Jag har gjort en liten stengång av gamla takplattor. Sen har jag tagit alla platta stenar jag hittat och lagt dem som ett "golv". Skulle vara intressant att veta hur många kilo sten jag har släpat och burit på och hur många lass med skottkärran jag har kört. Känner mej ganska duktig faktiskt :)
 Lilla snigel akta dej. Akta dej, akta dej. Lilla snigel akta dej. Annars tar jag dej....



Och så har det varit dags att sätta potatis. Noomi och Malte följde nyfiket med och fick se hur det gick till på den svartvita tiden.
Och man kan väl inget annat än gilla detta. Att bo högst uppe på gröna backen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar