Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



lördag 1 september 2012

"uusäkta kan man också sej..."

som Malte brukar säga...
Jag ber alltså om ursäkt för att det inte händer så mycket här för tillfället...inga bilder, inga historier, inga fynd...INGENTING!!! Ska skärpa mej...så snart jag bara orkar och får inspiration igen. Då jag vant mej vid att tvingas stiga upp före sju på morgonen. Inte van med sånt alls. Skulle visa upp lite fynd från årets juthbackamarknad...men...jag gjorde INGA fynd!!!! Hör och häpna!! Sen krånglar min kamera vilket gör att det har blivit taget alldeles för lite bilder på sistone...men kära vänner...SNART ska jag skärpa till mej!!!!!Måste bara komma iväg en sväng på en ordentlig loppisrunda så jag får något "nytt" att visa upp.

Tålamod och på återseende och sov så sött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar