Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



torsdag 15 september 2011

Och så kom hösten...

Och så kom hösten...
Både bra och dåligt! Men jag tycker om hösten så jag säger att betyget stannar på plussidan. Hösten måste ju vara årstiden med mest myspoäng åtminstone. Man får inleda levande-ljus-säsongen... VARM KAKAO...behöver jag säga mer...
Och så alla fina färgerna som plötsligt dyker upp och lyser upp i det annars så gråa och trista. Allt grönt blir grönare...allt orange och gult...Så fint så fint!!






  Vi var ut till villan idag och havet var allt annat än spegellugnt...Det är häftigt att stå vid ett hav när det går riktigt stora vågor. Så länge man håller sej på land...ute på havet skulle jag inte ha velat vara idag...
Och så har vi höstpysslat lite också...

 SÅ...jag säger iallafall 
V Ä L K O M M E N   H Ö S T E N !!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar