Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



tisdag 27 mars 2012

uppåt väggarna....

Så var några tavlor till färdiga och upphängda. Börjar kanske tyckas tjatigt med temat gamla tidningsklipp men just nu är det det som gäller i min pysselverkstad. Och jag är fortfarande lika fascinerad av alla dessa fynd jag grävt fram.
 Samlade ihop några av dom trevligaste fynden och gjorde en tavla av ett gammalt fönster. 
 Dom svartvita gamla bilderna blev också tavlor. som bakgrund satte jag lite urklipp från en gammal tidning. Sen ramade jag in lite av fasters flygbiljetter och några trevliga annonser.
 I ett nummer av HUSMODERN från 1942 fanns en artikel om finska krigsbarn

 På en sida hittade jag en liten annons nere i hörnet där man kunde fylla i:
Avslutar med ett HUSMODERS-tips:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar