Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



lördag 15 januari 2011

På gång...

Fick ett par av gubbens gamla skor av svärmor och dom var ju så söta så jag hängde upp dem på väggen i tamburen. Ska göra någon typ av "konstverk" av dem och ett par andra gamla skor som bl.a jag trampat runt med. Sedan ska dom få pryda väggen i vår tambur och lite senare (när jag grävt fram dem) få sällskap av dotterns första skor och om något år även sonens.

Har en hel del idéer som jag skulle vara sugen på att sätta igång med, men det som saknas är TID!!! En ny lampa till dotterns rum är en av sakerna jag klurar lite på för tillfället. Har grävt fram material så det är bara att vänta på att den lediga stunden infinner sej...får hoppas att dottern inte hinner flytta hemifrån innan det blir av. Har inte riktigt kommit underfund med hur jag ska gå tillväga för att få ihop hela härligheten, men något ska jag säkert hitta på. Färgen blev ju inte helt oväntat rosa eftersom dottern själv fick välja. Jag återkommer med resultatet vid ett senare tillfälle... 
Har några "nya" godingar i samlingen som jag måste visa upp. Blommiga burken är en julklapp från mamma som nu håller dom andra burkarna på hyllan sällskap.


Bruna flaskan hittade jag när jag handlade julklappar och kunde inte annat än köpa den till mej själv. Flaskorna står uppe på kaminen i köket. Likaså kunde jag inte motstå dom söta gröna kopparna. Ett helt set för endast 1.5€! OEMOTSTÅNDLIGT!                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar