Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



onsdag 16 februari 2011

fem år...

Min lilla flicka har blivit stor...så stor, men ändå så liten...blandade känslor...Ibland önskar jag att krumelurpiller fanns i verkligheten så att jag kunde stanna tiden och ha kvar min lilla flicka en stund till..."Kära lilla krumelur, jag vill aldrig bliva stur..."

En dotter
Av: Siv Andersson
 
Ett barn är ett mirakel
väl värt att vänta på.
Det största och det bästa
en mor och far kan få.

En dotter kan förtjusa

från början med sin charm.
Och gärna blir hon buren
av någon villig arm.

Men snart hon börjar tröttna

på att bara vara rar.
Och livet har så mycket
som lockar och som drar.

Den tiden går så fort 
från liten tjej till stor.
Dock är hon alltid älskad
långt mera än hon tror
.



Storasyster och lillebror! Bästa vänner för det mesta



GRATTIS ÄLSKADE NOOMI!!!

1 kommentar:

  1. Visst är det både härligt, roligt, sorligt, svårt när man märker att barnen växer och blir större! Tänk att tiden går så fort!
    Roligt igen att titta in till kantstött! jätte trevligt! Trevlig vår Sofia!

    SvaraRadera