Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



torsdag 3 mars 2011

"My name is Sofia and I´m a burkoholic"

Är ingen stor Te-drickare egentligen, men man kan ju ha en snygg Te-låda i allafall...Den här burken har hängt med i ett flertal flyttlass redan men först nu har den tagits i bruk och fått en egen plats i öppna hyllan i köket.

Dom röda burkarna fick jag som "bonusfödelsedagspresent" av loppistokarna(föräldrarna). Dom hade gjort en loppisrunda i jeppis och jag fick en plastpåse med burkar som jag fick ta om jag ville!!!
kunde jag motstå?? NEJ!  
"My name is Sofia and I´m a burkoholic"...


Några nya (obs!! nya!!) glasburkar pryder nu också köksbänken tillsammans med dom gamla som presenterats i ett tidigare inlägg. Linfrön och grovsalt...mat kan vara vackert..
 


 
Kära systeryster verkar även hon ha blivit biten av loppisflugan (flugor bits väl inte...?)Av henne fick jag en charmig grön bricka... Den står nu och pryder köksbordet  tillsammans med en söt orange lykta (I love minimani), några ljus och en blomma (av svärföräldrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar