Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



onsdag 6 april 2011

fint och fyndat...

Har äntligen kommit iväg till loppis, och några små fynd blev det. Oftast kommer jag hem med något klädesplagg och en stor hög tidningar. Börjar ha en ganska stor samling tidningar nu. Mest inredningstidningar. kan inte gå förbi en inredningstidning som bara kostar 50 cent...det går ju helt enkelt inte att motstå. Och jag bläddrar faktiskt i dem ofta eftersom vi nu som då har något projekt på gång...



Köksgolvet har då äntligen fått en ny matta...kortare än den förra men den röda färgen piggar upp det annars så gråa köket.




 Hittade en charmig klädhängare...inte äkta gammal men jag gillar den iallafall...Brukar annars hålla hårt på att det ska vara ÄKTA gammalt, men den här gången kan jag gå med på att det inte är så. Tänkte att jag skulle hänga den i tamburen och äntligen få upp dom gamla skorna på väggen...
Dessa söta koppar är inget nytt egentligen eftersom mamma och pappa har en hel samling i olika färger hemma. Men JAG har inga egna och när jag hittade en grön och en orange så kunde jag inget annat än att ta med dem hem.



Och så för att inte bryta traditionen...några burkar! Te-burkar,fyra stycken. En för varje årstid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar