Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



torsdag 2 december 2010

En titt i sjöboden

Tog en skön vinterpromenad i solen idag och hamnade som så ofta vid mitt favorit- fyndställe,sjöboden!
Där inne gömmer sej många skatter och intressanta saker. de flesta av mina s.k prydnadsföremål har jag släpat hem därifrån. Idag skulle jag bara titta och lyckades faktiskt ta mej därifrån utan fynd för en gångs skull...      

  
Allt hittar man om man gräver lite. Fina saker och vackra detaljer...


"Det finns en melankoli och ett vemod på landet som är både vila och skönhet för mig. Jag behöver stan bara för att få komma hem till landet."-Ernst-




























1 kommentar:

  1. Nej,nu vill jag ochså bo på landet.Ni har ju en extra säng så...

    SvaraRadera