Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



onsdag 24 november 2010

En tripp till fyndboden

 Uppe på "sädesvinden" har det samlats ett och annat. När vi renoverade vinden blev en massa grejs och mojs uppburet och nu är det lite av en fyndbod där uppe. Jag går upp ibland och tittar lite och även om jag varit där ett antal gånger så hittar jag något nytt och intressant varenda gång.
Den här vackra sängen har min mormor sovit i. Så även min mamma, jag och nu senast mina två barn. Nu står den och väntar på att kanske få bli använd igen en dag.




Den här fina förvaringsgrejen ska jag ha in, men den har ännu inte riktigt hittat sin plats. Får väl helt enkelt ta in den och låta den "stå och känna av rummet" som Ernst brukar göra.Tror den skulle stå fint på skrivbordet i hobbyrummet. Bra att ha pennor och penslar i. Den funktionen hade den i mitt förra hem.

 
Gubben har börjat med museum. Se så vackert han har ställt upp några gamla oljebyttor. Kanske han har oanade talanger för inredning iallafall...vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar