Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



onsdag 10 november 2010

Ljus i vårt hus...



Stenar är vackra

Det bästa med hösten måste ju vara att man får inleda levande-ljus-säsongen. Mörkt och kallt ute, ljust och mysigt inne. Var ute en dag i somras och fyndade i en gammal sjöbod. Otroligt vad man kan hitta fina saker om man bara gräver lite. Gubben suckade och trodde jag hade blivit galen då jag kom hemsläpandes med en massa (i hans ögon) brännbart material. Men nej!! Mina vackra fynd får man INTE bränna upp!! Han skulle bara våga! Av någon anledning har han lite svårare än jag att se dessa vackra nötta träbitars charm och potential. Men när jag väl släpat in dem och dom har hittat sin rätta plats i hemmet så kan han inget annat än konstatera att dom trots allt är ganska fina :)
enkelt och billigt
 

2 kommentarer: