Välkommen in!

Roligt att du hittat min blogg!! Titta gärna runt lite och lämna en kommentar om du vill! Tack!



lördag 20 november 2010

Potatislådor kan användas till mycket. Här används lådorna som just potatislådor i ordets rätta bemärkelse. Bilderna är tagna under höstens potatisskörd. Tycker lådorna är så vackra och har alltid velat ha en som tidningsförvaring men alltid tyckt dom jag hittat varit lite väl dyra. Så flyttar man då ut på landet och där finns dom då plötsligt i mängd och massor. Tyvärr så är då alla i användning...

Så kommer då min älskade gubbe till min förtjusning hemsläpandes med en låda från årets juthbackamarknad. Och jag får då äntligen min efterlängtade tidningslåda som jag genast fyller med trevliga tidningar. Tidningarna är också inhandlade på loppis, perfekt ställe att billigt köpa tidningar på. Man sparar mycket pengar på det.                                 MEN....
Det visade sej att intresset för tidningarna var (lite väl) stort hos den yngsta generationen och därför står lådan för tillfället tom...

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg! Vackra saker du fyndat o fixat! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Roligt att du delar med dej av allt vackert du hittar och gör!

    SvaraRadera